Modele Revo

Linia REVO

Technologia obrotowej komory spalania,
kontrolowana przez napęd hybrydowy.
Pomysł na konstrukcję palników z obrotową komorą spalania sam w sobie nie jest innowacyjny. Istniały wcześniej palniki działające na tej zasadzie, ale były to konstrukcje kłopotliwe w użytkowaniu albo wyjątkowo drogie. Z naszego doświadczenia wynikało jednak, że technologia obrotowego spalania jest najlepszą i najbardziej efektywną formą wytwarzania energii cieplnej z pelletu. Dlatego potraktowaliśmy to jako wyzwanie, gdzie decydujące znaczenie mają detale. Dokładnie przestudiowaliśmy wszystkie problemy i zaproponowaliśmy autorskie rozwiązania. Pierwsze testy przeprowadziliśmy już z początkiem 2011 roku.
System obrotowej komory spalania

SYSTEM OBROTOWEJ KOMORY SPALANIA

Rozwiązanie niezwykle trwałe i jednocześnie bardzo łatwe do serwisowania.

Komora spalania zamontowana jest na czterech łożyskach, których umiejscowienie jest tak zaprojektowane, aby wykluczyć negatywny wpływ wysokiej temperatury oraz ułatwić ewentualną wymianę przy zminimalizowanych kosztach. Rotacja paleniska pozwala na samooczyszczanie z popiołu i minimalizuje konieczność obsługi urządzenia.
System rury kompensującej

SYSTEM RURY KOMPENSUJĄCEJ

Zapobiega zatarciu mechanizmu obrotowego i zwiększa żywotność palnika.

Metal, z którego wykonana jest komora spalania, ulega rozszerzalności cieplnej, czyli pod wpływem różnicy temperatur zmienia swoje gabaryty. Dzięki Systemowi Rury Kompensującej ta właściwość fizyczna nie jest problemem, a procesem zachodzącym w trakcie pracy palnika, który nie powoduje blokad ani zacięć ruchu obrotowego, gdyż rura osłonowa dostosowuje swoją długość do długości rury paleniskowej podczas pracy palnika. W standardowych palnikach rotacyjnych, pod wpływem wysokiej temperatury, dochodzi do rozszerzenia wewnętrznej rury paleniskowej, co skutkuje zakleszczeniem mechanizmu obrotowego.
System Łopatek Powietrza

SYSTEM ŁOPATEK POWIETRZA

System kierunkowego, precyzyjnego dostarczania powietrza do komory paleniska, który zwiększa efektywność procesu spalania oraz zapobiega utlenianiu elementów metalowych, które w rezultacie zużywają się szybciej. Łopatki pomagają kierować powietrze dokładnie tam, gdzie zachodzi spalanie, a blokują jego przepływ w pozostałych miejscach. Dzięki temu osiągamy dotychczas niemożliwą sprawność spalania oraz najwyższą - piątą klasę emisji spalin.
System Napędu Hybrydowego

SYSTEM NAPĘDU HYBRYDOWEGO

System zespolonego podajnika i dmuchawy. Zmniejsza zużycie energii i paliwa. Silnik napędzający pracę podajnika wewnętrznego oraz silnik sterujący pracą dmuchawy dostarczającej powietrze do komory spalania zostały połączone w jedną jednostkę wyposażoną w czujnik Halla. Dzięki temu użytkownik może w sposób precyzyjny sterować dozowaniem paliwa oraz ilością powietrza, co pozwala na osiągnięcie do 99% efektywności spalania.
System dostępny w modelach Revo Mini i Revo Mini 35.
X.GNITE SYSTEM

X.GNITE SYSTEM

System szybkiego rozpalania pelletu. Jest połączeniem zalet zapalarek metalowych (trwałość) i ceramicznych (szybki czas rozpalania). Jego efektem jest zdecydowane zmniejszenie zużycia energii elektrycznej.

Bezpieczeństwo

SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA

System Spalania Nadciśnieniowego

System kontrolujący przepływ powietrza ze zwężką Venturiego redukującą możliwość cofnięcia płomienia. Więcej

System dostępny w modelach Revo Mini, Revo Mini 35.

Kominek zasypowy z zaporą

Specjalna zapora z przeciwwagą zamyka otwór wlotowy paliwa i jednocześnie odcina przedostanie się ognia do zbiornika paliwa. Więcej

System dostępny w modelach Revo 44, Revo 70, Revo 100, Revo 120.

X.Plug System

Autorski projekt bezpiecznej wtyczki i gniazda, opracowany i wykonany wyłącznie na potrzeby PellasX.

System dostępny w modelach Revo Mini, Revo Mini 35.

Czujnik STB

Wyłącza zasilanie podajnika zewnętrznego (odcina dopływ paliwa) w momencie przegrzania kotła.

Poliuretanowy łącznik podajnika

Wykonany z poliuretanu łącznik z wsypem paliwa w razie cofnięcia płomienia stopi się i paliwo nie dostanie się do palnika – wyrzucane jest poza obszar zagrożenia.

Ważne detale

WAŻNE DETALE

Łatwo demontowana muszla dmuchawy ze zintegrowanym kanałem nadmuchowym pozwala na prosty dostęp do zapalarki i innych elementów w komorze nadmuchowej.

Dostępne w modelach Revo Mini, Revo Mini 35.

System szybkiego montażu/demontażu zapalarki, pozwala na jej prostą instalację, ułatwia proces jej wymiany oraz serwisowania palnika. Nie wymaga dodatkowych narzędzi.

Dostępne w modelach Revo Mini, Revo Mini 35.

Klipsy pozwalające na szybki montaż i demontaż paleniska palnika. Ułatwiają serwis – nie trzeba odkręcać palnika z kotła. Wystarczy zdjąć zatrzaski i palnik schodzi z flanszy montażowej, która zostaje w kotle.

Dostępne w modelach Revo 44, Revo 70, Revo 100 oraz Revo 120.

Spirala Fibonacciego

SPIRALA FIBONACCIEGO

Ważną funkcję w procesie optymalizacji dostarczania powietrza do komory spalania pełnią otwory wentylacyjne znajdujące się w obudowie tylnej palnika. Zaprojektowaliśmy je według wzoru na spiralę Fibonacciego, co dało nam doskonałe rozwiązanie również pod względem estetycznym.

AFR MAP

AFR MAP

Air/Fuel ratio map – system zamapowanych (zaszytych) w program parametrów fabrycznych palnika, które nadzorują jego pracę bez potrzeby wprowadzania dodatkowych zmian przez instalatora lub użytkownika.

Nowości

Nowości linii Revo

Modele linii

Modele linii REVO

Szukasz odpowiedniego rozwiązania? Porównaj modele

Nagrody

Nagrody i wyróżnienia

Polskie Godło Promocyjne Teraz Polska w XXVI Edycji Konkursu dla linii Revo
Złoty Medal POL-ECO-SYSTEM 2015 dla Revo Mini
Złoty Medal Wybór Konsumentów 2016 dla Revo Mini
NASTĘPNA LINIA

Palniki na pellet linia M

Palnik z ruchomym paleniskiem umożliwiający spalanie pelletu niskiej jakości.

Palniki na pellet linia Hybrid

Połączenie Systemu Napędu Hybrydowego i technologii Mieszania Paliwa w Komorze Spalania.

Palniki na pellet linia X

Wytrzymałe, niezawodne palniki wyposażone w technologię Mieszania Paliwa w Komorze Spalania.