System ruchomego, wielorzędowego paleniska wykonanego z InCroX®.
System dostępny w palnikach M350 i M 500.
System modułowych płytek żaroodpornych wykonanych z InCroX® tworzących palenisko. Zapobiega pęknięciom, zwiększa żywotność paleniska.
System dostępny w palnikach M 350 i M 500.
System ruchomego paleniska.
System dostępny w palnikach M Micro 16, M Mini 26, M Mini 35.
System zespolonego podajnika i dmuchawy
zmniejszający zużycie energii i paliwa.
Dwustopniowy proces zasilania paliwem.
Redukuje możliwość cofnięcia płomienia.
System dostarczania powietrza centralnie do komory spalania w celu podniesienia efektywności spalania i bezpieczeństwa. Powietrze zwiększa wirowanie płomienia a zastosowanie zwężki Venturiego redukuje możliwość cofnięcia płomienia.
System automatycznego rozpalania pelletu. Zastosowanie nowej, stalowej zapalarki charakteryzującej się długim okresem eksploatacji, bardzo wysoką niezawodnością oraz krótkim czasem rozpalania.
Dostępne w modelach M Micro, M Mini i M Mini 35.
System szybkiego montażu/demontażu zapalarki, pozwala na jej prostą instalację, ułatwia proces jej wymiany oraz serwisowania palnika. Nie wymaga dodatkowych narzędzi.
Łatwo demontowalna muszla dmuchawy ze zintegrowanym kanałem nadmuchowym, szczelnie wprowadzonym do komory palnika.
Dodatkowy sterownik palnika. Kontroluje pracę palnika, zarządza pracą rusztu oraz zarządza dopływem powietrza pierwotnego i wtórnego.
Dostępne w modelu M 500.
System maksymalizuje dokładność podawania paliwa, przy określonej zadanej mocy palnika. Zwiększa bezpieczeństwo pracy palnika, uniemożliwiając cofnięcie płomienia.
Dostępne w modelu M 500.
Autorski projekt bezpiecznej wtyczki i gniazda, opracowany i wykonany wyłącznie na potrzeby PellasX.
Wykonany z poliuretanu łącznik z wsypem paliwa w razie cofnięcia płomienia stopi się i paliwo nie dostanie się do palnika – wyrzucane jest poza obszar zagrożenia.
Wyłącza zasilanie podajnika zewnętrznego (odcina dopływ paliwa) w momencie przegrzania kotła.
Ważną funkcję w procesie optymalizacji dostarczania powietrza do komory spalania pełnią otwory wentylacyjne, znajdujące się w obudowie tylnej palnika. Zaprojektowaliśmy je według wzoru na spiralę Fibonacciego, co dało nam doskonałe rozwiązanie również pod względem estetycznym.
Air/Fuel Ratio Map – system zamapowanych (zaszytych) w program parametrów fabrycznych palnika, które nadzorują jego pracę bez potrzeby wprowadzania dodatkowych zmian przez instalatora lub użytkownika.
Szukasz odpowiedniego rozwiązania? Porównaj modele