Modele Hybrid

Linia HYBRID

Ekonomiczne palniki wyposażone w system
Mieszania Paliwa oraz Napęd Hybrydowy.
Palniki Hybrid są efektem modernizacji naszych niezawodnych palników linii X opartych na systemie mieszania paliwa o technologie wykorzystywane w palnikach Revo. Innowacyjny Napęd Hybrydowy połączony ze spalaniem nadciśnieniowym dał jeszcze większą ekonomię użytkowania. Sensor Halla dokładnie steruje zrównoważonym doborem powietrza i kontroluje przepływ paliwa, co wpływa na obniżenie emisji i poprawia parametry spalania. Dodatkowo Napęd Hybrydowy pozwala na połowę mniejsze zużycie energii elektrycznej. Grzałka ceramiczna pozwala na trzy razy szybsze rozpalanie i trzy razy mniejszy pobór mocy. System mieszania paliwa w komorze paleniskowej wydłuża czas bezobsługowej pracy a technologia spalania nadciśnieniowego likwiduje problem cofania się płomienia, dając gwarancję bezpieczeństwa.
Napęd Hybrydowy

SYSTEM NAPĘDU HYBRYDOWEGO

System zespolonego podajnika i dmuchawy pozwalający na zmniejszenie zużycia energii i paliwa.

Silnik napędzający pracę podajnika wewnętrznego oraz silnik sterujący pracą dmuchawy dostarczającej powietrze do komory spalania zostały połączone w jedną jednostkę wyposażoną w czujnik Halla. Pozwala to na precyzyjnie dozowanie paliwa i powietrza.
Sensor Halla

SENSOR HALLA

Umożliwia dokładne sterowanie przepływem powietrza w komorze spalania, dzięki czemu efektywność palnika dochodzi do 99%, a poziom emisji spalin osiąga piątą, najwyższą (najbardziej ekologiczną) klasę emisji według normy PN-EN 15270:2008.
System Spalania Nadciśnieniowego

SYSTEM SPALANIA NADCIŚNIENIOWEGO

System dostarczania powietrza centralnie do komory spalania w celu podniesienia efektywności spalania i bezpieczeństwa. Powietrze zwiększa wirowanie płomienia a zastosowanie zwężki Venturiego redukuje możliwość cofnięcia płomienia.
SYSTEM MIESZANIA PALIWA

SYSTEM MIESZANIA PALIWA W KOMORZE SPALANIA

Dwustopniowy proces zasilania paliwem. Podajnik zewnętrzny wprowadza pellet do palnika. Podajnik wewnętrzny dozuje odpowiednią ilość biomasy do komory spalania oraz pełnił funkcję mieszania paliwa. W ten sposób zoptymalizowaliśmy proces spalania, a w przypadku pelletu o dużej zawartości popiołu – po prostu go umożliwiliśmy. Funkcja mieszania paliwa to także wydłużenie czasu bezobsługowej pracy palnika.

X.GNITE SYSTEM

X.GNITE SYSTEM

System szybkiego rozpalania pelletu. Jest połączeniem zalet zapalarek metalowych (trwałość) i ceramicznych (szybki czas rozpalania). Jego efektem jest zdecydowane zmniejszenie zużycia energii elektrycznej.

Bezpieczeństwo
Systemy Bezpieczeństwa
System Spalania Nadciśnieniowego

System kontrolujący przepływ powietrza ze zwężką Venturiego redukującą możliwość cofnięcia płomienia.

X.Plug System

Autorski projekt bezpiecznej wtyczki i gniazda, opracowany i wykonany wyłącznie na potrzeby PellasX.

Czujnik STB

Wyłącza zasilanie podajnika zewnętrznego (odcina dopływ paliwa) w momencie przegrzania kotła.

Poliuretanowy łącznik podajnika

Wykonany z poliuretanu łącznik z wsypem paliwa, w razie cofnięcia płomienia stopi się i paliwo nie dostanie się do palnika – wyrzucane jest poza obszar zagrożenia.

System Napędu Hybrydowego

100% wtłoczenie pelletu do komory spalania w momencie odcięcia zasilania.

Ważne Detale

Ważne detale

Łatwo demontowalna muszla dmuchawy ze zintegrowanym kanałem nadmuchowym. Pozwala na prosty dostęp do zapalarki i innych elementów w komorze nadmuchowej.

System szybkiego montażu/demontażu zapalarki, pozwala na jej prostą instalację, ułatwia proces jej wymiany oraz serwisowania palnika. Nie wymaga dodatkowych narzędzi.

Nowości
Modele linii

Modele linii HYBRID

Szukasz odpowiedniego rozwiązania? Porównaj modele

Nagrody

Nagrody i wyróżnienia

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich INSTALACJE 2016
NASTĘPNA LINIA

Palniki na pellet linia M

Palnik z ruchomym paleniskiem umożliwiający spalanie pelletu niskiej jakości.

Palniki na pellet linia X

Wytrzymałe, niezawodne palniki wyposażone w technologię Mieszania Paliwa w Komorze Spalania.

Palniki na pellet linia Revo

Zaawansowana technologia Obrotowej Komory Spalania, kontrolowana przez Napęd Hybrydowy.