Serwis i wszystkie naprawy gwarancyjne powinna wykonywać firma specjalistyczna, która dokonała montażu i uruchomienia urządzenia lub wskazana przez nią firma serwisowa posiadająca uprawnienia producenta – firmy PellasX Sp. z o.o. Sp.k.
W wypadkach szczególnych, np. rozwiązanie firmy specjalistycznej lub utraty przez nią uprawnień, Producent zapewnia serwis przez inną, wskazaną przez niego firmę serwisową.
W tym celu należy zarejestrować zgłoszenie w Centrum Wsparcia PellasX.
W formularzu należy podać imię, nazwisko, dane kontaktowe oraz opisać problem. Na wskazany adres e-mail prześlemy zwrotnie potwierdzenie utworzenia zgłoszenia i jego numer. Nasz serwisant skontaktuje się najszybciej, jak to będzie możliwe.
Instalator zobowiązany jest do dostarczenia kopii protokołów – pierwszego uruchomienia oraz przeglądów (podstawowych i rozszerzonych), drogą pocztową lub elektroniczną. Protokół należy przesłać nie później, niż 10 tygodni od daty jego sporządzenia.
Zakres czynności sprawdzających sprawność palnika, wymaganych w trakcie przeglądów zawarty jest w książce gwarancyjnej. O ile umowa zawarta pomiędzy użytkownikiem a firmą specjalistyczną nie mówi inaczej, przeglądy te są odpłatne.
Producent nie odpowiada za źle wykonaną instalację palnika przez instalatora lub firmę instalacyjną.
Szczegółowe warunki gwarancji opisane są książce gwarancyjnej dołączanej do palników w przy sprzedaży.
telefon: +48 67 349 27 14
e-mail: serwis@pellasx.eu
Infolinia czynna w godzinach:
poniedziałek-piątek 8:00-18:00
telefon: +48 67 213 80 40
e-mail: info-pl@pellasx.eu
Biura czynne w godzinach:
poniedziałek-piątek 8:00-16:00