Modele Hybrid

Linia HYBRID

Ekonomiczne palniki wyposażone w system
mieszania paliwa w komorze spalania oraz napęd hybrydowy.
Linia Hybrid to efekt modernizacji palników linii X o technologie wykorzystywane w modelach Revo. System Napędu Hybrydowego zmniejsza zużycie energii elektrycznej. Sensor Halla steruje zrównoważonym doborem powietrza i kontroluje przepływ paliwa, co wpływa na obniżenie emisji i poprawę parametrów spalania. System Mieszania Paliwa w Komorze Paleniskowej wydłuża czas bezobsługowej pracy. System Spalania Nadciśnieniowego likwiduje problem cofania się płomienia, dając gwarancję bezpieczeństwa.
SYSTEM MIESZANIA PALIWA

SYSTEM MIESZANIA PALIWA W KOMORZE SPALANIA

Dwustopniowy proces zasilania paliwem.

Podajnik zewnętrzny wprowadza pellet do palnika. Podajnik wewnętrzny dozuje odpowiednią ilość biomasy do komory spalania oraz pełni funkcję mieszania paliwa. W ten sposób zoptymalizowaliśmy proces spalania a w przypadku pelletu o dużej zawartości popiołu – po prostu go umożliwiliśmy. Funkcja mieszania paliwa to także wydłużenie czasu bezobsługowej pracy palnika.
Napęd Hybrydowy

SYSTEM NAPĘDU HYBRYDOWEGO

System zespolonego podajnika i dmuchawy
zmniejszający zużycie energii i paliwa.

Silnik napędzający pracę podajnika wewnętrznego oraz silnik sterujący pracą dmuchawy, dostarczającej powietrze do komory spalania zostały połączone w jedną jednostkę wyposażoną w czujnik Halla. Pozwala to na precyzyjnie dozowanie paliwa i powietrza.
System Spalania Nadciśnieniowego

SYSTEM SPALANIA NADCIŚNIENIOWEGO

Redukuje możliwość cofnięcia płomienia.

System dostarczania powietrza centralnie do komory spalania w celu podniesienia efektywności spalania i bezpieczeństwa. Powietrze zwiększa wirowanie płomienia a zastosowanie zwężki Venturiego redukuje możliwość cofnięcia płomienia.

WAŻNE DETALE

System automatycznego rozpalania pelletu. Zastosowanie nowej, stalowej zapalarki charakteryzującej się długim okresem eksploatacji, bardzo wysoką niezawodnością oraz krótkim czasem rozpalania.

System szybkiego montażu/demontażu zapalarki. Pozwala na jej prostą instalację, ułatwia proces wymiany oraz serwisowania palnika. Nie wymaga dodatkowych narzędzi.

Łatwo demontowalna muszla dmuchawy ze zintegrowanym kanałem nadmuchowym, szczelnie wprowadzonym do komory palnika.

Bezpieczeństwo

SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA

X.Plug System

Autorski projekt bezpiecznej wtyczki i gniazda, opracowany i wykonany wyłącznie na potrzeby PellasX.

Poliuretanowy łącznik podajnika

Wykonany z poliuretanu łącznik z wsypem paliwa w razie cofnięcia płomienia stopi się a paliwo nie dostanie się do palnika – zostanie wyrzucone poza obszar zagrożenia.

Czujnik STB

Wyłącza zasilanie podajnika zewnętrznego (odcina dopływ paliwa) w momencie przegrzania kotła.

Spirala Fibonacciego

SPIRALA FIBONACCIEGO

Ważną funkcję w procesie optymalizacji dostarczania powietrza do komory spalania pełnią otwory wentylacyjne, znajdujące się w obudowie tylnej palnika. Zaprojektowaliśmy je według wzoru na spiralę Fibonacciego, co dało nam doskonałe rozwiązanie również pod względem estetycznym.

AFR MAP

AFR MAP

Air/Fuel Ratio Map – system zamapowanych (zaszytych) w program parametrów fabrycznych palnika, które nadzorują jego pracę bez potrzeby wprowadzania dodatkowych zmian przez instalatora lub użytkownika.

Modele linii

Modele linii HYBRID

Szukasz odpowiedniego rozwiązania? Porównaj modele

Nagrody

Nagrody i wyróżnienia

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich INSTALACJE 2016
NASTĘPNA LINIA

Palniki na pellet linia M

Palnik z ruchomym paleniskiem umożliwiający spalanie pelletu niskiej jakości.

Palniki na pellet linia X

Wytrzymałe, niezawodne palniki wyposażone w technologię Mieszania Paliwa w Komorze Spalania.

Palniki na pellet linia Revo

Zaawansowana technologia Obrotowej Komory Spalania, kontrolowana przez Napęd Hybrydowy.