Zmiany w organizacji pracy firmy.

02 kwietnia 2020

Szanowni Państwo,

W związku z ogólnoświatową sytuacją oraz wprowadzonym stanem epidemii, chcąc jak najlepiej dostosować się do zaleceń i restrykcji oraz  dynamicznie zmieniających się warunków w łańcuchach dostaw, wprowadzamy poniższe zmiany w organizacji pracy naszej firmy:

W miesiącu kwietniuprodukcja, magazyn, dział logistyki oraz biuro pracuje 3 dni w tygodniu, od poniedziałku do środy.

W miesiącu majuprodukcja, magazyn, dział logistyki oraz biuro pracuje 4 dni w tygodniu, od poniedziałku do czwartku.

Nasza infolinia serwisowa działa bez zmian, zgłoszenia usterek prosimy przesyłać mailowo na adres serwis@pellasx.eu.

Zamówienia przesyłane na adres orders@pellasx.eu będą rejestrowane na bieżąco.

Ja osobiście pozostaję do Państwa dyspozycji 5 dni w tygodniu bez zmian.

W związku z powyższymi zmianami, czas realizacji zamówień zarówno tych już zarejestrowanych jak i kolejnych ulegnie niestety wydłużeniu o czym będziemy Państwa na bieżąco informować.

Z góry przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za zrozumienie, które w aktualnym czasie jest nam wszystkim bardzo potrzebne.